Haave
Haarlem
Vragen of een storing melden?
Voor vragen over facturen of andere vragen gebruikt u het contactformulier door op Help te klikken rechtsonder op deze pagina. Bellen kan natuurlijk ook. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur. Voor storingen kunt u ons 24 uur per dag en 7 dagen in de week bellen.
Uitleg over uw comfortsysteem
In deze video, die Schouten Techniek maakte, leggen we u graag uit hoe uw comfortsysteem werkt. U kunt zelfs eenvoudig en snel zelf een storing oplossen. Zo hoeft u niet op ons te wachten en zit u er snel weer comfortabel bij. Lukt het niet, geen probleem, dan belt u ons.
Extra instructie Warmtepomp
Om een storing te verhelpen is een reset van de warmtepomp soms nodig. De instructies om de warmtepomp te resetten en om bij nood de warmtepomp in noodbedrijf te zetten treft je hier:
Handleidingen
Hier vind je downloads van alle relevante handleidingen van de installaties in je woning.