Welkom

bij Four Energy

Huurde je een energie installatie bij Klimaat@home? Dan ben je vanaf nu klant bij Four Energy als je daar een bericht over hebt gehad van Klimaat@home (onderdeel van Remeha), omdat zij stoppen met de activiteiten.

Een bericht sturen aan Four Energy? Klik rechtsonder op deze pagina op ‘Help’.

Alles op een rij

In de welkomstbrief van Four Energy die bij je op de mat is gevallen, staat alle informatie die je nodig hebt. Maar we hebben op deze pagina ook nog even alles op een rij gezet voor je.

Bij Four Energy heb je toegang tot je eigen bewonersportaal. Op dit portaal vind je je facturen en welke gegevens er bij ons bekend zijn. Als je bij ons klant wordt, ontvang je vanzelf een mail met inloggegevens.

Wie zijn wij?

Four Energy is een ervaren en professionele partij die duurzame warmtesystemen realiseert, financiert en exploiteert. Naast deze activiteiten leveren we ook warmte en stroom aan woningen en bedrijven. Zo willen we Nederland duurzamer en aardgasvrij verwarmen.

Wat verandert?

Het enige dat verandert, is dat je vanaf nu klant bent bij Four Energy en contact met ons op kunt nemen voor onderhoud, storingen of vragen over facturatie. Wij leveren dezelfde diensten met dezelfde verplichtingen en garanties die je ook bij Klimaat@home had.

Wat moet je doen?

Vooral genieten van een comfortabel verwarmd huis, maar we hebben wel één verzoek. Om geen betalingsachterstand op te lopen, verzoeken wij je om de SEPA-machtiging die je ontvangt met de welkomstbrief in te vullen, te ondertekenen en te retourneren aan Four Energy. Dit kan per post. Bij de welkomstbrief ontvang je een retourenvelop. Zit de envelop er onverhoopt niet bij? Gratis terugsturen kan altijd op ons antwoordnummer (Four Energy – t.a.v. Administratie – Antwoordnummer 335 – 1160 VB Zwanenburg), maar een scan of duidelijke foto kan ook worden gemaild naar helpdesk@fourenergy.nl. Binnenkort kan je dit ook digitaal regelen.

Je kunt ook de SEPA-machtiging hier downloaden.

Je eigen bewonersportaal

Op het bewonersportaal kan ook facturen inzien en bijvoorbeeld een verhuizing aan ons doorgeven. Op termijn maken we het mogelijk via het portaal direct contact met ons op te nemen. Wanneer wij functionaliteiten toevoegen aan het portaal informeren wij je daarover. Wanneer je klant van Four Energy wordt, ontvang je van ons een e-mail met meer informatie over het portaal en hoe je in kan loggen.

Wij staan voor je klaar

Wij zijn 7 dagen in de week en 24 uur per dag bereikbaar. Voor niet urgente zaken verzoeken wij je om binnen kantooruren te bellen, maar als er een storing is aan de installatie dan staan we dag en nacht voor je klaar. Voor het oplossen van storingen en plegen van onderhoud aan de installatie is allround installateur Schouten Techniek onze partner. Betrouwbaarheid, innovatie en duurzame energie vormen het DNA van dit familiebedrijf uit Zwaag waar zo’n 250 mensen werken.

Wat moet je doen bij een storing

Als er storing is aan de installatie dan is dit heel vervelend. Om dit snel op te lossen kan je bij kleine storingen zelf ook al wat doen. Bij onze welkomstbrief zit een sticker met QR-code en onze contactgegevens. Scan eerst de QR-code. Je komt dan op een speciale webpagina met meer informatie over de installatie, handleidingen en een korte instructievideo om zelf een kleine storing op te kunnen lossen. Lukt het niet? Geen probleem, we staan voor je klaar.

Vragen aan ons kan je mailen naar helpdesk@fourenergy.nl

Bellen kan natuurlijk ook op 088-2025400

Heb je geen sticker met QR-code van ons ontvangen? Stuur ons dan een mail. We sturen de sticker dan zo snel mogelijk naar je op.

Overzicht van projecten

Klik op je woonwijk of appartementencomplex voor meer specifieke informatie over het comfortsysteem in huis.

Haave

Haarlem

Raadhuisplein

Zevenaar

Reigersborg

Heiloo

Bloecwere

Blokker

De Raad

Heiloo

Ridderhof

Wassenaar

BAT fase 1

Zevenaar

Mooiland

Zwaag